• ul. św. Kingi 1
    43-155 Bieruń
    +48 32 226 91 00
  • Godziny pracy: Poniedziałek: 7:30 - 17:00
    Wtorek - Czwartek: 7:30 - 15:30
    Piątek: 7:30 - 14:00
Strona główna/Aktualności/Bon turystyczny - obsługa zgłoszeń nieprawidłowości w (..)

Bon turystyczny - obsługa zgłoszeń nieprawidłowości w uprawnieniach

10 Sierpnia 2020

Osoba zgłaszająca problem dotyczący uprawnień do Polskiego Bonu Turystycznego powinna skontaktować się z infolinią Polskiego Bonu Turystycznego:

Wskazane jest żeby osoba taka dysponowała:

  • danymi identyfikacyjnymi (imię, nazwisko, PESEL, a jeśli nie nadano to seria i nr dokumentu tożsamości osoby uprawnionej do bonu)
  • podała dane kontaktowe (nr telefonu, adres e-mail)
  • przedstawiła krótki opis problemu.

W dalszej kolejności zgłoszenie przekazywane jest do Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), która:

  1. dokonuje wstępnej analizy sprawy. Jeżeli istnieje taka konieczność POT dokonuje odpowiednich czynności w zakresie wartości bonu.
  2. wprowadza informację na temat sposobu obsługi do systemu obsługi zgłoszeń.

Następnie:

  1. Infolinia PBT informuje klienta o sposobie postępowania.
  2. POT prowadzi postępowanie wyjaśniające.
  3. POT wydaje decyzję administracyjną.
  4. POT dokonuje odpowiednich czynności w systemie w zakresie wartości bonu.
do góry